KUĆNE TELEFONSKE CENTRALE - CALL CENTRI

Call i Contact centri

Uđite čim prije u svijet Pozivnih i Kontakt centara!

Jer, opstati i preživjeti će oni poslovni subjekti koji će biti prilagodljivi, biti kreativni, biti inovativni, koji će imati hrabrosti biti drukčiji, koji će razmišljati globalno i koji će omogućiti kontakt kroz uporabu izabrane i novonastajuće tehnologije.

 

                              

Ako u svakodnevnom pružanju određenih usluga telefonom vašim strankama - korisnicima imate:

  • veliki broj dolaznih poziva stranaka koji traže vaše usluge
  • veliki broj odlaznih poziva (istraživanje tržišta, anketiranje, kampanje, ...)
  • veliki broj propalih ili ponovljenih poziva
  • predugo trajanje razgovora sa strankama
  • predugo čekanje stranaka na uslugu
  • klasičnu organizaciju i način rada i
  • neefikasno ručno evidentiranje izvršenih usluga

kao rezultat toga imate NEZADOVOLJSTVO vaših stranaka - korisnika,  jer je čekanje na vezu za stranku duže i neugodnije, nego za davatelja usluga, a za davatelja usluga je davanje usluga mnogo duže i kompliciranije, nego za stranku.

Što je rješenje kada imate ovakve probleme u komunikaciji  sa strankama - korisnicima?

 Rješenje se zove Pozivni centar (Call Centre), koji potom može prerasti u Kontakt centar (Contact Centre). To je u principu hardversko i softversko rješenje, koje zajedno sa zaposlenicima (agents), nadzornicima-kontrolorima (supervisors) pružaju usluge korisnicima na najbolji i najbrži mogući način.

Što su zadaci Pozivnog, odnosno Kontakt centra?

  • prihvatiti pozive korisnika u najkraćem vremenu (bez izgubljenih poziva)
  • pozdraviti korisnika
  • informirati korisnika (pozicija u redu čekanja, dodatne usluge, novosti...)
  • preuzimanje poziva od strane izvršitelja usluga (agenti)
  • izvršiti čim prije uslugu za korisnika i
  • zapisati i spremiti podatke o događaju

Tko bi trebao imati Pozivni ili Kontakt centar?

Trebaju ga svakako imati oni poslovni subjekti koji na bilo koji način daju veliki broj različitih usluga te nisu u mogućnosti klasičnim načinom rada kvalitetno uslužiti svoje korisnike.
To su u pravilu poslovni subjekti koji:

  • obavljaju usluge tehničke podrške
  • obavljaju usluge IT help desk-a
  • obavljaju prodaju putem telefona
  • obavljaju telemarketing usluge
  • rade ankete, istražuju tržište
  • daju odgovarajuće javne informacije, obavijesti i sl.

Što uvođenjem Pozivnog ili Kontakt centra dobiva stranka, a što dobiva davatelj usluga?

Povoljnosti za stranku - korisnika su:

  • "ton zauzeća" na telefonu je prošlost
  • ugodnija su iskustva u redu čekanja - čuje govorne objave, poruke i sl.
  • zna vrijeme čekanja i poziciju u redu čekanja (QM)
  • ima mogućnost samoizbora: intervju, govorna pošta, zahtjev za povratni poziv,..(IVR)
  • ima kraće trajanje poziva i
  • ima ZADOVOLJSTVO

Povoljnosti za davatelja usluga su:

  • smanjuje se broj izgubljenih poziva
  • automatsko prepoznavanje stranke-korisnika (pozivatelja)
  • skraćuje se faza "pozdravljanje i preuzimanje" stranke
  • skraćuje se vrijeme davanja usluge, jer je unaprijed pripremljen scenario
  • korisnik ima povoljnijne mišljenje o ustanovi-poduzeću
  • lakše planira resurse
  • ima potrebu za obrazovanim kadrom (agenati, kontrolori)
  • ima bolju suradnju sa korisnicima
  • ima se bolja pouzdanost u radu
  • moguća je potpuna kontrola rada zaposlenika i raspodjela posla po sposobnostima
  • ima automatiziranu izradu zapisa o svim pozivima i radu zaposlenika

                                                                                                      Primjer konfiguracije Pozivnog centra  

Pozivni ili Kontakt centar čine četiri segmenta:

  1. ACD (Automatic Call Distribution ) - Automatska distribucija poziva
  2. CCM (Call Centre Manager) - Informacijski sustav za podršku vođenja i upravljanja
  3. Govorne usluge: VMS (govorna pošta), IVR (interaktivno upravljanje pozivom), QM (upravljanje redom čekanja)
  4. CTI - Računalno telefonska integracija

 

Korisnicima nudimo Pozivne ili Kontakt centre na platformama telefonsko - komunikacijskih sustava:

  • Panasonic: KX - TDA i KX-TDE
  • Aastra (Ericsson): MX-ONE i Businessphone 250 i 128i
   

Smart Technologies

SMART_Board_480.jpg
   

AVOCOR

Vividtouch logo.jpg
   

Panasonic

panasonic_logo.jpg
   

Aastra

aastra_logo.jpg
   
© ALLROUNDER